MAnna

Mindenről és semmiről.

Friss topikok

  • MajorAnna: Új meló, bár még vagyok Ferencnél is kedden és csütörtökön. Majd személyesen mesélek erről bővebbe... (2014.09.01. 12:29) Bámulatos...
  • holdkoros: Hát mondjuk én éltem itt is, ott is, de még egy ilyen búvalbaszott népet nem sűrűn találni. ez pl ... (2013.11.06. 05:00) Határátkelő
  • Elanor_: gluten- es laktozmentes dieta Mannus. :) teged is megteritunk es teljesen rendbejossz, mar latom m... (2013.04.04. 18:27) Nem kéne!
  • Mókusélet: WTF? (2012.09.20. 00:02) Frusztráció
  • Rebelde: @kerikak: hopi?:) (2012.08.14. 16:57) Mondtam már...

Gyantaszűz

2008.10.09. 16:33 | MajorAnna | 3 komment

Reggel óta mást sem csinálok, mint megpróbálom szavakba önteni a tegnap estét. Nem nagyon sikerül. Hol túl Júliás, hol pedig nem elég kifejező. Fogalmazgatom, áthúzogatom, kitörlöm, újraírom. Őrület. Jó, sőt nagyon jó értelembe vett őrület.

Nem gondoltam volna, hogy én valaha ennyire fogok örülni egy meglepetés bulinak. Be kell valljam, hogy első perctől imádtam :))) Kicsit olyan ez, mint a "gyantaszűzesség". Először félsz tőle, nem akarod, hátha fájni fog, aztán hopp, és milyen szép sima is a lábad utána! :DD

Őrületes, amit csináltatok csajok. Ez a sok szervezkedés, cselszövés és én mindeközben semmit sem sejtettem. Ott volt mindenki, akit szeretek, aki fontos. Az új barátaim, a régiek és a Mamám.

Köszönöm mindenkinek! Jó, hogy megtaláltalak titeket és a barátaim vagytok (na ez volt a Júliás rész :DD). És most bevallom férfiasan, hogy elmorzsoltam egy-két könnycseppet a szemem sarkában, úgyhogy nem is tudok most többet mondani.

Imádlak benneteket, köszönöm, köszönöm, köszönöm...

A bejegyzés trackback címe:

https://manna.blog.hu/api/trackback/id/tr60705344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.10.09. 17:08:27

:)))

azért jó ez, mert én is annyira boldog voltam attól, hogy örülsz, mintha nekem lett volna a meglepi bulim. és szerintem mindannyiunk nevében mondhatom ezt.

:)))

Rebelde 2008.10.09. 17:47:04

Hát egy olyan film után, csakis egy jó kis meglepi buli jöhetett, ki volt ez találva na:)))

Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.10.09. 23:21:28

:) kár, h hamar el kellett mennem, de azért a lényeg megvolt.
jó volt ennyire egyben, egységben látni a társaságot, ha értitek, mire gondolok...
lassan egy kibaszott-nagy-boldog-család leszünk :D :D :D
jajj, MAnnus, nem illek a pink blogodhoz, túl nyers vagyok. (neeeem, igazából csak a Júliás stílust akartam ellensúlyozni :D)

na de a lényeglényeg mégeccer: Isten éltessen sokáig! :)
süti beállítások módosítása