MAnna

Mindenről és semmiről.

Friss topikok

  • MajorAnna: Új meló, bár még vagyok Ferencnél is kedden és csütörtökön. Majd személyesen mesélek erről bővebbe... (2014.09.01. 12:29) Bámulatos...
  • holdkoros: Hát mondjuk én éltem itt is, ott is, de még egy ilyen búvalbaszott népet nem sűrűn találni. ez pl ... (2013.11.06. 05:00) Határátkelő
  • Elanor_: gluten- es laktozmentes dieta Mannus. :) teged is megteritunk es teljesen rendbejossz, mar latom m... (2013.04.04. 18:27) Nem kéne!
  • Mókusélet: WTF? (2012.09.20. 00:02) Frusztráció
  • Rebelde: @kerikak: hopi?:) (2012.08.14. 16:57) Mondtam már...

Nem így képzeltem el

2012.05.10. 00:00 | MajorAnna | 9 komment

Valahogy nem így képzeltem el az életemet. Vagyis nem tudom, hogy hogyan képzeltem el kislánykoromban, nem emlékszem pontosan, de egészen biztosan nem így. Persze, ha most kérdezné valaki, hogy - oké, nem így, de akkor hogyan? - nem tudnék igazán felelni. 

Krisztával beszélgetve az jutott eszembe, hogy nincs is okom a nyígásra. Szép és jó életem van, nem vagyok igazán beteg - bár egészséges sem vagyok. Szeret a családom és én is szeretem őket - bár idióták gyülekezete. Igazán jó barátok vesznek körül - bár némelyik néha fejjel megy a falnak és menthetetlen. Van egy csodaszép lakásom - bár van egy hülye szomszédom is. És én mégsem vagyok jól. Tudom, hogy nincs nagy baj, de ahogy Rebi fogalmazott, talán a lelkem éhes. Meg fáradt is vagyok. Lelkileg is, fizikailag is. 

Nem alszom jól. Sosem aludtam jól, de egyre rosszabb. Utoljára OG-vel aludtam át egy éjszakát, annak is már vagy hét-nyolc éve. Szinte minden éjjel álmodom, nem is kifejezetten rosszakat, csak úgy össze-vissza és mintha ettől is lennék fáradt.

Hiába táncolok már lassan tíz hónapja heti kétszer másfél órát, mintha ólomból lennének a lábaim. Nem kaptam erőre, nem az a jóleső fáradtság tölt el, hanem szinte bénultság vesz rajtam erőt minden óra után. Nemhogy jobb lenne az állóképességem, hanem egyre fáradtabb vagyok. Szedtem a vitaminokat, az immunerősítő szarokat horror pénzért, de semmi javulás. Egy hónap múlva megyek vissza vérvételre, hátha változik - jó irányba - a TSH szint.

Még hogy a pénz nem boldogít. Lófaszt. Boldog lennék, ha lenne pénzem. Boldoggá tenne mindaz, amit megtehetnék, ha lenne pénzem, de legalább az elmaradt öt havi fizut megkapnám. Segítenék Anyuéknak, hogy Bia egyről a kettőre jusson, hogy megszüntessem a rettegésüket, a kilátástalanságtól a fásultságukat, hogy ne mindig a Mamára kelljen támaszkodnom, hogy elvihessem végre Párizsba.

Szóval, ha én nyerném a lottó ötöst, neeeeem kapnék sokkot, de nem ám. Nálam higgadtabban senki sem kezelné a dolgot. Szép csendben elrendezném minden rokonom, barátom anyagi problémáját, kifizetném a hiteleket, tartozásokat, lakást vennék a tesóimnak, Bori is fellélegezhetne és hopp máris egy fokkal mindenki boldogabb lenne. Fogadjunk??? A többit meg szétosztogatnám. Vigyék. Nekem nem sok kellene belőle. Épp csak annyi, hogy körülöttem mindenki rendben legyen, hogy ne rágódjak miattuk, ne én cipeljem a terhüket, ne emésszen végre a bűntudat.  

Annyira nincs jól a lelkem, hogy tegnap salsáról jövet csak úgy spontán elsírtam magam a hetesen. Elsirattam a fiatalságomat, a valaha volt "szépségemet", meg úgy mindent és semmit. Senki sem bántott, sőt, mégis olyan szomorúság vett rajtam erőt, hogy órákon át sírtam. Mindezt teljesen indokolatlanul, hiszen semmi okom erre a mélabúra. De a legrosszabb, hogy bazira nem vigasztal, hogy más élete nyomorúságosabb, messze több és nagyobb a problémájuk, bánatuk. Önző módon, nem érdekelnek az afrikai éhezők, a hajléktalanok, a szenvedők, a svájci frank hitelesek. Ma nem. Ma az én problémám - legyen az létező vagy mondva csinált - a legnagyobb. És amennyire vacakul vagyok, nem látom a fától az erdőt. Nincs megoldás. Egyelőre nyalogatom a tátongó sebeimet, amik kívülállónak maximum karcolásnak tűnhetnek. 

Így vagyok mostanság, és nem így képzeltem el. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://manna.blog.hu/api/trackback/id/tr53519655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hajdú 2012.05.11. 19:34:45

Éppenséggel én is érzek valami hasonlófélét mostanság, de úgy döntöttem, leszarom és nem búsongok, most például jön a nyár és jól kiszórakozom magam, amúgy meg lesz ami lesz, végülis az élet célja a küzdés maga, és tényleg. Azt kell jól csinálni, küzdeni. Ha úgy érzed, valami rajtad is múlt, azon próbálj változtatni, rajtad ne múljon. Félre bú, fel a fejjel!

hajdú 2012.05.11. 19:42:29

Még az jutott eszembe, hogy ha anno nem vagyok szarul lelkileg négy éve (hű de régen volt!!), minden bizonnyal eszembe sem jut a szakítósblogot olvasgatni-kommentelni, nem történt volna velem egy csomó új dolog, nem ismernélek téged se és sok olyan embert, akik ilyen-olyan módon fontosak nekem, sőt talán picit más ember is lennék, szóval basszus végülis tök jó hogy akkor szar volt!

Rebelde 2012.05.13. 19:59:24

hajdút lájkolom, téged mannám meg ölellek, minden jóra fog kimenni...:)

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2012.05.14. 12:20:56

Hajdút én is lájkolom, ez tetszett a legjobban: "...basszus végülis tök jó, hogy akkor szar volt!" :DDD
Tudom, hogy jobb lesz, sőt most sem rossz, ha reálisan nézem a dolgokat, de nem tudok tenni az érzés ellen, hogy vacakul vagyok. De jó, hogy Ti vagytok és támogattok, meg kisírhatom magam a vállatokon :) Köszönöm.

kerikak 2012.05.15. 00:12:23

az az 5 hónapos fizu elmaradás nem semmi :O nem lehetne valahogy kisajtolni belőlük ezt a pénzt? emlékszem egyszer volt már ilyen, akkor határozottan felléptél és kifizettek
ez a drága szép család már rég megérett arra hogy elhagyd őket
azzal a sulival amit nemrég csináltál nem lehetne kezdeni valamit? akár másodállásban is egyelőre
nekem a 2 mh eléggé bejött, az egyiket már rohadtul unom, de jól megélek belőle, a másik meg arra jó hogy valahol hasznosnak érezzem magam:)

hajdú 2012.05.15. 11:40:04

Most 2 munkát csinálsz csinálsz? Mit, hogyan? Nálam is érik valami váltás, eléggé unom a mostani melóm már, az igazi élvezet benne a hóeleji sms...

kerikak 2012.05.15. 14:07:22

ez tegnap még lemaradt, igazán boldog sztem csak családban lehet az ember, egy sármos férj hiányzik neked + 3 gyerek akik a fejeden ugrálnak :DDD

kerikak 2012.05.15. 14:09:09

@hajdú: közös képviselő vagyok a házban ahol a lakásom volt, sztem anno írtam a listára csak elfelejtetted :)
süti beállítások módosítása