MAnna

Mindenről és semmiről.

Friss topikok

  • MajorAnna: Új meló, bár még vagyok Ferencnél is kedden és csütörtökön. Majd személyesen mesélek erről bővebbe... (2014.09.01. 12:29) Bámulatos...
  • holdkoros: Hát mondjuk én éltem itt is, ott is, de még egy ilyen búvalbaszott népet nem sűrűn találni. ez pl ... (2013.11.06. 05:00) Határátkelő
  • Elanor_: gluten- es laktozmentes dieta Mannus. :) teged is megteritunk es teljesen rendbejossz, mar latom m... (2013.04.04. 18:27) Nem kéne!
  • Mókusélet: WTF? (2012.09.20. 00:02) Frusztráció
  • Rebelde: @kerikak: hopi?:) (2012.08.14. 16:57) Mondtam már...

Temetés kicsit másképp

2012.07.11. 14:37 | MajorAnna | 7 komment

Évekkel ezelőtt, mikor először láttam a Double Jeopardy (Kettős kockázat) c. filmet, felhívtam Gabit azzal, hogy én bizony olyan igazi New Orleans-i temetést akarok. Azért Fridi mondjon pár szép szót rólam, Lajcsi fújja el a Kék a szeme c. örökzöldet és mulasson a nép, örömködjön, hogy voltam, léteztem, ismertek. Gabi megígérte, hogy megszervezi, de azóta sem beszéltük meg a részleteket. Éreztem is ennek fájó hiányát :)

Tegnap láttam az Egy kis mennyország c. filmet, aminek a végén Kate Hudson temetésén lufik szállnak, színes biz-baszokkal van díszítve a helyszín és hamisítatlan New Orleans-i zene szól, pezsgőt bontanak és isznak az „egészségére”. Na, írtam megint Gabinak, hogy nehogy az örök homályba vesszen az én kívánságom és kértem, hogy a) nézze meg a filmet, mert pont ilyet akarok majd b) tartsa meg ezt az sms-t, nehogy már az én hülye családom a kívánságommal szembe menve, valami fekete-fehér, síró-rívó tort rendezzen. Ha már nincs esküvőszervezőm, legalább temetésszervezőm legyen bassza meg, úgyhogy Gabit kineveztem hivatalosan is temetésszervezővé.

Gabi válasza: „Ha már feldobod a pacskert, ez a legkevesebb, amit bevállalok. Egy leszedált szervező feldobja a bulit!” Ez is kipipálva :)

Felhívtam Mamát, elmondtam neki, hogy Gabival lezsíroztam a temetésemet, ezzel sem lesz gond. Mire Mama: És ha Gabi előbb hal meg? Wattafak. Erre nem is gondoltam. Ááááhhhh, már csak nem. Fiatalabb is, egészségesebb, szívósabb is, bár bulizik és olykor piál is, de már csak nem baszik ki velem, de azért biztos, ami biztos ezen sorokkal üzenem a kedves barátaimnak, rokonaimnak, hogy én PONT OLYAN TEMETÉST AKAROK, MINT AMILYEN A FILM VÉGÉN VAN.

Ja, és még valami. Van végrendeletem. Egy dolgot felejtettem csak ki belőle. A Thomas Sabo karkötőm, az összes lógó, csinglilingis biz-basszal Ingié. Ha ő halna meg előbb, akkor meg a fia az enyém :D

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://manna.blog.hu/api/trackback/id/tr414645629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2012.07.12. 11:31:41

nem vagy te normális :DD még simán lehet esküvőszerveződ, nem vagy lemaradva semmiről ;)

Mókusélet 2012.07.13. 08:44:45

Na most megnyugodtam, hogy le is van írva. Azért a biztonság kedvéért én már MINDENKINEK elmondtam, hogy a karkötő az enyém, a blogomba is lefektettem, hogy nyoma legyen....de így jobb :-) kösziii.
Ja és a Kiskorú.....vazze kieszik a vagyonodból!

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2012.07.13. 14:07:03

@Mókusélet: Te csak ne izgasd magad a Kiskorú étkeztetését illetően, megoldom :DDD

Rebelde 2012.07.16. 15:20:02

esetleg Lajcsi képét, ászt a színeset nekem rám hagyományozhatnád, egy cimkét most a hátuljára, csakhogy feledésbe ne merüljön:DD

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2012.07.16. 15:40:54

@Rebelde: kérésed számomra parancs :D tiéd!!!

hajdú 2012.07.17. 21:23:36

:D

Amúgy nem láttam ezeket, de egyetértek, én is ilyen temetést akarok, elég bajom lesz nekem hogy elmúlok, nem akarok ezzel még a szeretteimmel is kibaszni, bulizzanak basszus és vegyék úgy hogy ott vagyok!

Elanor_ 2012.08.01. 18:29:58

azt hittem, az lesz a mondat vege, h a karkotodet nem adod senkinek, temessuk veled. :)
na, de komolyra veve a figurat, ha meg akkor elni fogok, akkor en viszem a lufikat.
süti beállítások módosítása