MAnna

Mindenről és semmiről.

Friss topikok

  • MajorAnna: Új meló, bár még vagyok Ferencnél is kedden és csütörtökön. Majd személyesen mesélek erről bővebbe... (2014.09.01. 12:29) Bámulatos...
  • holdkoros: Hát mondjuk én éltem itt is, ott is, de még egy ilyen búvalbaszott népet nem sűrűn találni. ez pl ... (2013.11.06. 05:00) Határátkelő
  • Elanor_: gluten- es laktozmentes dieta Mannus. :) teged is megteritunk es teljesen rendbejossz, mar latom m... (2013.04.04. 18:27) Nem kéne!
  • Mókusélet: WTF? (2012.09.20. 00:02) Frusztráció
  • Rebelde: @kerikak: hopi?:) (2012.08.14. 16:57) Mondtam már...

Hiteltelen lettem

2012.07.27. 15:38 | MajorAnna | 1 komment

Lezárult egy tíz éves szakasza az életemnek. Letelt a hitelem. Az utolsó részletet is törlesztettem. Vagyis hiteltelen lettem. Ma majd két órát ültem a bankban, de megérte, mert megírták, kitöltötték a papírokat és már küldik is a földhivatalnak, hogy levegyék a lakásról a jelzálogot. 

Sosem tudtam/tudok elég hálás lenni Mamának és Palinak, hogy lehetővé tették anno a lakásvásárlást. Ha ők nem adnak egy kis kezdőtőkét, nem segítenek, tán még ma is otthon laknék náluk, a nyakukon. De beleszerettem és megvettem a kislakást és azóta nincs nap, hogy a következő párbeszéd ne zajlana le a család és köztem:

Család: Hová mész?

Én: Haza.

Család: Minek? Mert ott jó neked?

Én: Igen, mert ott NAGYON-NAGYON jó nekem.

A bejegyzés trackback címe:

https://manna.blog.hu/api/trackback/id/tr754681587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elanor_ 2012.08.01. 18:25:16

gratulalok, ez tenyleg nagyon jo hir, klassz erzes lehet!!! :)
süti beállítások módosítása