MAnna

Mindenről és semmiről.

Friss topikok

  • MajorAnna: Új meló, bár még vagyok Ferencnél is kedden és csütörtökön. Majd személyesen mesélek erről bővebbe... (2014.09.01. 12:29) Bámulatos...
  • holdkoros: Hát mondjuk én éltem itt is, ott is, de még egy ilyen búvalbaszott népet nem sűrűn találni. ez pl ... (2013.11.06. 05:00) Határátkelő
  • Elanor_: gluten- es laktozmentes dieta Mannus. :) teged is megteritunk es teljesen rendbejossz, mar latom m... (2013.04.04. 18:27) Nem kéne!
  • Mókusélet: WTF? (2012.09.20. 00:02) Frusztráció
  • Rebelde: @kerikak: hopi?:) (2012.08.14. 16:57) Mondtam már...

Gyerekkorom emlékei

2012.05.23. 19:38 | MajorAnna | 4 komment

Édesapám udvarol egy "lánynak". Fiatalkori kapcsolat ez, amit most több mint 37 év után felmelegítettek. A facebookon találtak egymásra, csak úgy sistereg a vonal, amikor telefonálnak, csetelnek. Kérdeztem is ma Apát, hogy mi újság a lánnyal. Mondja, hogy megváltoztatta a lány az email címét őmiatta zoli73-ra. Miért pont 73-ra? Mert akkor jártak. MIVAN??? 1973-ban az én Édesapám és Édesanyám már házasok voltak. Ööoööhhhhh, akkor biztos rosszul emlékszik, na. Szóval Édesapám ill. a régiúj nője egy tollvonással, akarom mondani egy email címmel szétzúzták gyerekkorom emlékeit. Ahogy egykor Édesanyám, de erről már írtam itt korábban http://manna.blog.hu/2010/11/10/mi_ott_voltunk (bár Anya a végére szépített). Apa sehogy sem jött ki jól ebből az elszólásból, sőt, még tetézte. Mesélte, hogy még barátokkal meg Anyával is jártak Sátoraljaújhelyen és Anya bekéredzkedett pisilni a "lányhoz". Mondtam Apának, hogy szerintem itt fejezze be, ne folytassa, nem akarom hallani, pápápápápápápá...

És ezek az én szüleim. Kell ezt még ragozzam? :)

  

A bejegyzés trackback címe:

https://manna.blog.hu/api/trackback/id/tr274542351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2012.05.24. 09:22:45

nagyon rég volt már 1973, biztos rosszul emlékszik :) amúgy meg vicces hogy lánynak hívod azt aki 1973-ban már pasizott :DDD

Mókusélet 2012.05.24. 18:01:30

Apád vazze nagy kujjon-eddig csak azt hittük, hogy volt- de már nem vagyok ebben OLYAN biztos. :-)
Mindenesetre egy dologtól nem kell félned....mert klímaxxal védekeznek :-)

Rebelde 2012.05.30. 10:53:22

ez jó, mivel védekezel...? klimaxszal:DDDD
süti beállítások módosítása