MAnna

Mindenről és semmiről.

Friss topikok

  • MajorAnna: Új meló, bár még vagyok Ferencnél is kedden és csütörtökön. Majd személyesen mesélek erről bővebbe... (2014.09.01. 12:29) Bámulatos...
  • holdkoros: Hát mondjuk én éltem itt is, ott is, de még egy ilyen búvalbaszott népet nem sűrűn találni. ez pl ... (2013.11.06. 05:00) Határátkelő
  • Elanor_: gluten- es laktozmentes dieta Mannus. :) teged is megteritunk es teljesen rendbejossz, mar latom m... (2013.04.04. 18:27) Nem kéne!
  • Mókusélet: WTF? (2012.09.20. 00:02) Frusztráció
  • Rebelde: @kerikak: hopi?:) (2012.08.14. 16:57) Mondtam már...

Mi ott voltunk

2010.11.10. 15:03 | MajorAnna | 9 komment

Tegnap este a XXI. század c. műsorban az István a király rockoperáról volt szó. Nekem könnybe lábadt a szemem az emlékektől. Totálisan meghatódtam. Micsoda előadás volt. 

A műsorvezető azzal fejezte be a riportot, hogy ez az az esemény, amire mindenki úgy emlékszik, hogy ott volt. Pedig csak tízezren fértek el a Királydombon.

Rögtön hívtam anyát, vajon nézte-e a műsort. Milyen jó, hogy mi ott voltunk, emlékszem, mintha ma lett volna. Anya egy pillanatra elhallgatott. Kiéreztem a hangjából a meghatottságot, majd megszólalt: KISBABÁM, MI NEM VOLTUNK OTT! SOHA. EGYIK ELŐADÁSON SEM.  

Mi van??? Hiszen én emlékszem. Kristálytisztán. Pedig az én memóriám pocsék. Erre mégis emlékszem. Hogy lehet ez? Évek óta mesélek erről az emlékemről boldog-boldogtalannak. Ráadásul ez életem legszebb emléke Anyáról. Hogy mi ketten ott voltunk. Ő állítja, hogy mi bizony nem voltunk ott.  Ő nem emlékszik. Ja, hát huszonhét éve volt 1983-ban. Fakulnak az emlékek. 

Anya megkérdezte, hogy hány éves is voltam én ekkor. Mintha nem tudná. Kereken kilenc. Na de én akkor Németországban éltem a Mamáékkal. Ezzel érvelt. Miféle érveléstechnika ez kérem??? Az előadás nyáron volt. Augusztusban. Simán itthon lehettem nyaralni. Nem hogy itthon lehettem, hanem itthon is voltam. Tuti. Emlékszem, ha mondom. 

Mindenesetre Anyának délig adtam haladékot, hogy gondolja át, hogy szeretné-e szétzúzni legszebb gyerekkori emlékemet és mire emlékszik.  

Az előbb hívtam. Azt mondja csodálatos előadás volt és mi remekül éreztük magunkat 1983. augusztus 20-án, a Királydombon kéz a kézben. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://manna.blog.hu/api/trackback/id/tr862438584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisvi 2010.11.12. 17:00:40

Én nem láttam, mert kicsi voltam még, de éppen a nagyinál voltunk (aki a Keletinél lakik) és a nagynéném és a férje (akik akkor ott lakitak a nagyinál) viszont mentek. Csak arra emlékszem, hogy már aludtam amikor hazajöttek, felébredtem és ők meg sokat meséltek :)

kerikak 2010.11.13. 22:26:01

a koncerten nem láttam, akkoriban jó messze laktam Pesttől :) de a műsort igen és csodálkoztam is mennyi butaságot magyaráztak bele anno, István és Kádár.. kb annyi hasonlóság van köztük mint a az alma és körte között.. nagyon nem szeretem sem Szörényit sem Bródyt, de ezt jól összehozták el kell ismerni :)

untyumpuntyum 2010.11.16. 12:36:57

Te tényleg 36 éves vagy? Kevesebbnek gondoltalak...

untyumpuntyum 2010.11.17. 15:37:50

@MajorAnna: Szia, nem ismerjük egymást, véletlenül találtam meg a blogod, azóta olvasgatom, remélem nem baj. (:

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2010.11.17. 17:53:27

@untyumpuntyum: Dehogy baj, üdvözöllek Idegen, további jó olvasgatást :)

Elanor_ 2010.11.17. 22:55:46

ez egy tökéletes sztori volt, tökéletes érzékkel megírva. de mit udvarolok itt neked? úgyis tudod. :)

Mókusélet 2010.12.06. 16:07:14

Én viszont TÉNYLEG ott voltam.!Életem egyik legmeghatározóbb élménye volt. Sőt után a kamsz koromnak is. Hányszor kapartam le a 49-es villamosról az István a kiirály plakátot,hogy hazavigyem és hányszor voltam utána Varga Miklós koncerten!
Sőt ott voltam,mikor először bemutatta a félig kész Európa című számot az Uránia moziban egy István válogatáson. Vazze, de öreg vagyok!
süti beállítások módosítása