MAnna

Mindenről és semmiről.

Friss topikok

  • MajorAnna: Új meló, bár még vagyok Ferencnél is kedden és csütörtökön. Majd személyesen mesélek erről bővebbe... (2014.09.01. 12:29) Bámulatos...
  • holdkoros: Hát mondjuk én éltem itt is, ott is, de még egy ilyen búvalbaszott népet nem sűrűn találni. ez pl ... (2013.11.06. 05:00) Határátkelő
  • Elanor_: gluten- es laktozmentes dieta Mannus. :) teged is megteritunk es teljesen rendbejossz, mar latom m... (2013.04.04. 18:27) Nem kéne!
  • Mókusélet: WTF? (2012.09.20. 00:02) Frusztráció
  • Rebelde: @kerikak: hopi?:) (2012.08.14. 16:57) Mondtam már...

Home sweet home

2008.07.29. 10:49 | MajorAnna | 10 komment

Újra otthon, a saját ágyacskámban aludtam. Istenem, de hiányzott. Egész este pakolásztam, helyre tettem mindent. Nem is tudom, hányszor jártam körbe a lakást. Csak gyönyörködtem, gyönyörködtem és gyönyörködtem. Olyan csodaszép lett minden. Tudom, tudom, elfogult vagyok, de akik eddig látták, mint csodájára jártak. Most tökéletes. (Jó, jó, apróságokat mindig fogok találni, hogy ezt vagy azt másképp kellett volna, de összességében tényleg tökéletes.)

A fürdőszoba, mint egy ékszerdoboz. A WC igazi műalkotás :DD. Útálom a spanyolokat, de ízlésben és tervezésben igazán ott vannak a dobogón. A mosdó kicsit nagy a fürdőszoba méretéhez képest, de olyan formás, kecses, hogy öröm ránézni. A Mama szerint a tükör meg olyan, mintha most csentem volna el a Szépművészeti Múzeumból :)) Ha látta volna valaki tegnap este, hogy hogyan simogatom a csempét, biztos orvost küld értem :) De nem tudok vele betelni.

A konyha egy csipet vidék. Már csak a sündőrgő macska hiányzott a lábam mellől. Szinte éreztem a kis konyhakert illatát. Azt hiszem fogok otthon tartani bazsalikomot, kakukkfüvet és rozmaringot. Fel is hívom mindjárt Édesapát.

Borinak igaza lesz, idővel majd fogom útálni a csokibarna padlólapot, mert minden szösz meglátszik rajta, de annyira szép, olyan a felülete, mintha bőrből lenne, hogy egyenlőre még nem gondolok arra, hogy milyen nehéz lesz tisztán tartani.

Élvezem, hogy végre újra otthon vagyok, hogy minden a helyén és minden készen van. Tavaly, mikor elkezdtem a lakásfelújítást, eszemben nem volt a fürdőszobát és a konyhát megcsináltatni. Szerettem úgy ahogy volt. Persze Ágota mondta már a legelején, hogy figyeljem csak meg, ahogy haladok előre, és látom, hogy alakul át a lakás, egyre inkább bennem lesz az érzés, hogy legyen minden új és minden az én izlésem szerint. Így lett. Most minden vadonatúj, minden tökéletesen olyan, mint én.

Még csak háromnegyed tizenegy van, de én másra sem tudok gondolni, mint arra, hogy legyen már este, úgy szeretnék otthon lenni, magamra zárni az ajtót és gyönyörködni a lakásban.

És jelentem az égéstermék ha vissza is jött a kéményből, nem ölt meg, itt vagyok, élek. Nyitva hagytam minden ablakot éjszakára, de holnap jön a cirkó szerelő és biztos, ami biztos átnézi, bár szerinte semmi baja, hisz alig néhány hete, a felújítás előtt nézte át. Mindegy, nem bízok semmit a véletlenre.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://manna.blog.hu/api/trackback/id/tr74590679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.07.29. 11:54:33

örülök neki hogy boldog vagy.:)
akkor mikor mehetunk mi is gyonyorkodni?;)

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.07.29. 15:25:25

Jövő héttől szabadságon vagyok. Juhej! Valamelyik este összehozzuk a vacsorát, ígérem :) És akkor gyönyörködhettek a lakásomban és ámuldozhattok konyhai rátermettségemen :)) Már csak a sütő beüzemelése van hátra. Reméljük holnap az is meglesz. Majd referálok!

Rebelde 2008.07.29. 16:36:06

manna,

a sütőt majd beüzemeli erdőhegyi brigitta, nagyon ért hozzá:)))

zzombiee 2008.07.29. 17:39:49

olyan jó olvasni, ahogy a lakásodról írsz... :)) örülök, hogy végre túl vagy a nagy felhajtáson, már éppen itt volt az ideje.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.07.29. 17:54:33

jipiájééééé! veled örülünk! már megérdemelted, hogy túl legyél rajta! :)))

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.07.29. 17:55:07

ja, és iszonyúan kíváncsivá tettél ám! ;)

Elanor 2008.07.30. 09:37:08

helló, lassan egyszer én is túl leszek a lakásberendezésen :) jó is az. egészen új ember lesz tőle a zember :)
te MAnna, gondolod, h a barátaid majd hátra tett kezekkel nézik, ahogy sürögsz-forogsz a konyhában? :D

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.07.30. 16:05:13

elanor

nem, mi majd addig simogatjuk a csempét manna helyett! :)))

milena [törölt] 2008.07.31. 13:43:45

hát igen, a spanyolok között akad durva arc bőben...

szép lehet a lakás :)

kiraaaaa 2008.08.05. 13:31:10

Szépen írsz egy szép lakásról...

Sok boldogságot kívánok benne:))
süti beállítások módosítása