MAnna

Mindenről és semmiről.

Friss topikok

  • MajorAnna: Új meló, bár még vagyok Ferencnél is kedden és csütörtökön. Majd személyesen mesélek erről bővebbe... (2014.09.01. 12:29) Bámulatos...
  • holdkoros: Hát mondjuk én éltem itt is, ott is, de még egy ilyen búvalbaszott népet nem sűrűn találni. ez pl ... (2013.11.06. 05:00) Határátkelő
  • Elanor_: gluten- es laktozmentes dieta Mannus. :) teged is megteritunk es teljesen rendbejossz, mar latom m... (2013.04.04. 18:27) Nem kéne!
  • Mókusélet: WTF? (2012.09.20. 00:02) Frusztráció
  • Rebelde: @kerikak: hopi?:) (2012.08.14. 16:57) Mondtam már...

Remek parti

2012.07.26. 16:44 | MajorAnna | Szólj hozzá!

Főni és Miniszter úr ma arról beszélgettek, hogy vajon mikor megyek már férjhez, hisz olyan remek parti vagyok. Pff… rohadtul unatkozhattak :D

Nos, igen, remek parti vagyok. Isteni kávét főzök, ha kell szendvicset gyártok, bármikor csuklóból lefordítok egy biztosítási eljárás korlátozása iránti kérelmet, bluetooth-t gyógyítók, sebet tisztítok, könyvet írok, lektorálok, kazánt szerelek, íróasztal mögül élő GPS-ként funkcionálok, ha kell hadat üzenek, lemondatom a Malév vezérigazgatóját (más kérdés, hogy körberöhög), könyvbemutatót szervezek, bébiszitterkedem, szarból repülőt hajtogatok, megértően bólogatok, kritikusan nézek, véleményemnek kulturáltan hangot adok (a nagy büdös lófaszt), hülye kérdésekre okosan válaszolok (hát nincs én nekem épp elég problémám?).

A bejegyzés trackback címe:

https://manna.blog.hu/api/trackback/id/tr54680038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása