MAnna

Mindenről és semmiről.

Friss topikok

  • MajorAnna: Új meló, bár még vagyok Ferencnél is kedden és csütörtökön. Majd személyesen mesélek erről bővebbe... (2014.09.01. 12:29) Bámulatos...
  • holdkoros: Hát mondjuk én éltem itt is, ott is, de még egy ilyen búvalbaszott népet nem sűrűn találni. ez pl ... (2013.11.06. 05:00) Határátkelő
  • Elanor_: gluten- es laktozmentes dieta Mannus. :) teged is megteritunk es teljesen rendbejossz, mar latom m... (2013.04.04. 18:27) Nem kéne!
  • Mókusélet: WTF? (2012.09.20. 00:02) Frusztráció
  • Rebelde: @kerikak: hopi?:) (2012.08.14. 16:57) Mondtam már...

Megfontolandó tanácsok

2012.05.15. 12:27 | MajorAnna | 4 komment

Az elmúlt néhány évben rengeteg megfontolandó tanácsot/útmutatást kaptam számomra fontos emberektől. Néhányat megfogadtam, néhányról pedig megfeledkeztem. Na de majd most...

Fejszés Zoli mondta: "Nem kezdünk a templom egerével. Soha, de soha nem tartunk el egy életképes/erős pasit."

Ehhez kapcsolódik szorosan Gyuri legfőbb tanítása: "Tanuld meg, nem segélyszervezet vagy, hanem békefenntartó!!!" (mit is várunk egy ENSZ békefenntartótól :D)

Erről rögtön Lapci mondása jutott eszembe: "Sosem fizetünk olyanért, amit ingyen is megkaphatunk."

D. Mónika ezt próbálta a fejünkbe verni: "Hentes légy Anyukám, hentes."

Márkus Laci bácsi azt tanította, hogy: "Fehér ember megbocsájt, de nem felejt!"

Az én jó tanácsom kedves gyerekek: "Kefélés után ne hagyjátok, hogy a lelketekben vájkáljanak, azt elemezzék, mert az agyoncsapja az élményt!"

Hirtelen ezek jutottak eszembe. 

A bejegyzés trackback címe:

https://manna.blog.hu/api/trackback/id/tr684512491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mókusélet 2012.05.15. 17:27:22

.....a templom egerét csak akkor, ha úgy néz ki, mint Brad Pitt és farka arányaiban is olyan, mint egy egéré :-)

hajdú 2012.05.15. 21:41:54

Ez a hentes magyarázatot követel :D

Mókusélet 2012.05.16. 10:08:44

@hajdú: Hentes....nyírd ki a pasikat. ne hagyd, hogy átgázoljanak rajtad! Megfogandó tanács!!! :-)
ööööö...pasi vagy?.....mert akkor bocs.

hajdú 2012.05.16. 10:39:18

@Mókusélet:
Muhaha, nincs miért, viszont is ez jár, hölgyeim :P
Kb ez volt az egyik tippem... a másik, hogy az az ágyban kell heltelegni :)
süti beállítások módosítása