MAnna

Mindenről és semmiről.

Friss topikok

  • MajorAnna: Új meló, bár még vagyok Ferencnél is kedden és csütörtökön. Majd személyesen mesélek erről bővebbe... (2014.09.01. 12:29) Bámulatos...
  • holdkoros: Hát mondjuk én éltem itt is, ott is, de még egy ilyen búvalbaszott népet nem sűrűn találni. ez pl ... (2013.11.06. 05:00) Határátkelő
  • Elanor_: gluten- es laktozmentes dieta Mannus. :) teged is megteritunk es teljesen rendbejossz, mar latom m... (2013.04.04. 18:27) Nem kéne!
  • Mókusélet: WTF? (2012.09.20. 00:02) Frusztráció
  • Rebelde: @kerikak: hopi?:) (2012.08.14. 16:57) Mondtam már...

Ajándék

2008.11.03. 13:07 | MajorAnna | 3 komment

Ajándék ez az idő. Hogy tudnak emberek ilyen időben nyavalyogni, siránkozni. Miért nem látják meg az apró dolgokban a szépet? A színeket, az ősz illatát. Én nem tudok velük betelni. Imádom az őszt. Ma reggel olyan köd volt, hogy alig láttam ki az ablakon. De ez is hozzá tartozik. Én ezt is szeretem. Mert annál szebb nincs is, mikor kezd oszladozni a köd és a nap úgy világítja meg a fák tetejét, mintha azok lángolnának. A fák alatt összegyűlt lehullott levelek olyanok, mintha jó vastag plédet terítettek volna alá. Szinte kedvem lenne leheveredni.   

Gyönyörű volt tegnap az Óbudai temető. Mindig is szerettem ott sétálni. Sosincs rossz érzésem, ha ott vagyok, sőt, inkább szeretek ott sétálni, mint a Margitszigeten. Békés és csodaszép. Főleg halottak napján. Az a sok mécses lenyűgöző látványt nyújt.

Annyira szép volt nagyapám temetése. Ott szórtuk el a hamvakat az Óbudai temetőben. Nincs sír, nincs felirat, mi mégis szívesen járunk ki "hozzá". Sétálni.

Megfigyeltem, hogyha mi a Mamával kimegyünk a temetőbe sétálni, mindig ott beszéljük meg a leghétköznapibb dolgokat. Fel kéne varrni a nadrágja szárát. Jó lenne találni egy ügyes varrónőt. Hozatni kellene Édesapával hagymát, felaprítani és kis csomagokban eltenni a mélyhűtőbe. Esetleg idén nem halat kellene sütni karácsonykor. A múltkor, amit Kati hozott húst, abból kéne valamit csinálni. Édesapának kell egy új hátizsák. És így tovább, és így tovább. És minden alkalommal jókat vitatkozunk azon is, hogy ha megtudnám, hogy hány napja/hete van hátra, az Istenért, meg ne mondjam neki. Viszont én meg a lelkére kötöm, hogy nekem mondja csak meg, mert én pontosan szeretném tudni, hogy hány nap van még hátra. Persze a legjobb lenne, ha egészen pontosan tudhatnám. És erről mi jókat mókázva, vihogva beszélgetünk. Ha ezt valaki hallaná???

A bejegyzés trackback címe:

https://manna.blog.hu/api/trackback/id/tr39747301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rebelde 2008.11.03. 17:13:52

Szerintem is ez a legjobb idő, olyan szép színek vannak:))

Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.11.06. 23:01:42

"Ott szórtuk el a hamvakat az Óbudai temetőben. Nincs sír, nincs felirat, mi mégis szívesen járunk ki "hozzá". Sétálni."

Te, ez valami VARÁZSLATOS. Egyszerűen nem hiszem el, hogy ilyen van! Profán és mégis költői, emberi és mégis fenséges, hétköznapi és mégis egyedi, dacos és mégis alázatos...
Megint tanultam valamit az életről. Köszönöm.

más: talán ebben az alapvető "világnézeti különbségben" :) is jól megmutatkozik, hogy az ellentétek mennyire harmonikusan - és jelen esetben vidáman :) - kiegészítik egymást.

én is szívesen megtudnám, mennyi van még hátra. de tudom, h megbánnám a "tudást". márpedig, akkor már nem lehetne visszacsinálni. /hiába tekerném ki a kígyó nyakát :) /
...és attól félek, befolyásolná minden tettemet a tudás. hát hogy a fenébe ne! talán a Mamád is épp ezt nem akarja.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.11.11. 09:02:55

tudod mi van mannus? hogy a posztodtól kedvet kaptam temetőbe menni, vasárnap is eszembe jutottatok a agyiddal, amikor anyával császáron a temetőben tettünk-vettünk és jó volt. :) úgyhogy úgy döntöttem hétvégén kiviszem az én nagyimat a dédimhez, mert mindig panaszkodott régen, hogy sose viszi ki senki, egy ideje meg már azt se. én pedig úgy kedvet kaptam hozzá,hogy kimenjek vele! köszi! :)))
süti beállítások módosítása