MAnna

Mindenről és semmiről.

Friss topikok

  • MajorAnna: Új meló, bár még vagyok Ferencnél is kedden és csütörtökön. Majd személyesen mesélek erről bővebbe... (2014.09.01. 12:29) Bámulatos...
  • holdkoros: Hát mondjuk én éltem itt is, ott is, de még egy ilyen búvalbaszott népet nem sűrűn találni. ez pl ... (2013.11.06. 05:00) Határátkelő
  • Elanor_: gluten- es laktozmentes dieta Mannus. :) teged is megteritunk es teljesen rendbejossz, mar latom m... (2013.04.04. 18:27) Nem kéne!
  • Mókusélet: WTF? (2012.09.20. 00:02) Frusztráció
  • Rebelde: @kerikak: hopi?:) (2012.08.14. 16:57) Mondtam már...

Ez az év is eltelt

2011.12.30. 00:17 | MajorAnna | 11 komment

Eltelt, mégpedig egy szempillantás alatt. Sok minden történt, lett is volna miről írni, mégsem jött az ihlet. Képtelen voltam írni. Legalábbis őszintén semmiképp.

Vége az iskolának. Levizsgáztam. Csoportelsőként végeztem, amire olyan büszke vagy, mint még semmire ebben az életben. Rengeteget tanultam, hálás vagyok Rolandnak és Évának azokért az "aha-élményekért", amiért érdemes valójában élni, tanulni, fejlődni. És bár eddig is tudtam, hogy mi az, ami fáj, amiért képtelen vagyok továbblépni, segített feldolgozni és helyretenni magamban a dolgokat. 

December 13-án véget ért a majd 13 éven át tartó "kapcsolatom" a Szűcs családdal. Semmi sem köt hozzájuk. Érdekes, hogy sosem gondoltam volna, hogy szükséges még egy ilyen jelentéktelen szál elvarrása is ahhoz, hogy le tudjam magamban zárni végérvényesen ezt a történetet. Tartottam tőle, hogy fájni fog, a szívem majd összeszorul, de ehelyett megkönnyebbültem. 

Nincsenek véletlenek. Aznap délelőtt találkoztam Rolanddal. Mintha a Jóisten küldte volna, hogy legyen mellettem valaki abban a helyzetben. Valaki, akitől sokat tanultam, aki anélkül, hogy tudta volna, mire van szükségem, pont azt és akkor és úgy mondta, ahogy az kellett a lelkemnek. 

Megismerkedtem valakivel, de közben rájöttem, hogy nagyobb az esélyem a lottó ötösre, mint arra, hogy az IGAZIVAL találkozzak. De legalábbis egy olyan emberrel, aki cukrászdába visz, sétál velem az Andrássyn, haza kísér, másnap felhív stb. Mert ilyen pasi nincs. Vagy ha van, akkor egy karámban elzárva tartják vagy valahol Katmanduban cukorrépát nevel bassza meg. Amilyen az én formám, megint belefutottam a bonyolult, a reménytelen, lehetetlen történetbe. Ennek ellenére minden pillanatát élveztem.

Tanulok salsázni. Ingi vagy három éve cseszegetett, csábítgatott, de én ellenálltam. Bár hagytam volna magam korábban rábeszélni. Elmondhatatlanul élvezem. A mozgást, a zenét, az embereket. 

Jó év volt.  

A bejegyzés trackback címe:

https://manna.blog.hu/api/trackback/id/tr363505706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mókusélet 2012.01.02. 16:35:49

Először is: ha sétálni akarsz vazze az Andrássyn, mi a lófaszér' nem szólsz?!? Sétálok és sőt a cukiba is beülök akár többször is).
Másodszor, lehett, hogy Katmanduban él, de megvette a repjegyet....tudom, mert a 2012 a MI évünk lesz anyukám! Tuti zicher érzem az aurámban!
Harmadszor bonyolult.....mutass már egy kapcsolatot, ami egyenes és minden csavartól mentes. NINCS ILYEN!!! Még nem tudjuk mi lesz belőle....de tart amíg tart ÉLVEZD anyukám.
Jujjjj, megint annyira de annyira bölcs vagyok és olyan okosakat mondok :-) simán megoldottam az életed!
Anything else?

kisvi 2012.01.03. 20:13:08

Össze kéne futni :)

Rebelde 2012.01.05. 10:21:33

de még milyen év volt?!
én konkrétan törölném, de be kell vallanom azért sokat tanulság volt benne:)

kerikak 2012.01.05. 10:37:24

Roland az új pasi? később is lehet még belőle igazi ;)

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2012.01.05. 15:47:56

@Rebelde: tanulságos volt bizony :))) (öööhhhhh, mit is tanultunk belőle???)

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2012.01.05. 15:48:47

@kerikak: Roland? dehogy, Roland a tanárom volt, pszichológus, mágus :DDD Olyan, hogy igazi, nincs is.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2012.01.05. 15:50:26

@Mókusélet: Életem, ha farkad lenne, ideális lennél, csak egy kicsit túlmozgásos vagy nekem :DDD Mikor megyünk cukiba?

Mókusélet 2012.01.05. 16:59:17

@MajorAnna: cukiba Anyukám.....ööö........ BÁRMIKOR!....és WTF Roland? Én mér' nem tudok Róla?!?

hajdú 2012.02.20. 10:06:51

Igazán nem akarok beleszólni a lányok dolgába, de ilyen pasi igenis van, nem is kevés. Amúgy meg hidd el, a pasiknak is hasonló problémáik vannak...

kerikak 2012.02.20. 11:51:18

@hajdú: jaja, igazolhatom, tényleg van, én irtó nagy mázlista vagyok, mert találtam egyet :)
süti beállítások módosítása