MAnna

Mindenről és semmiről.

Friss topikok

  • MajorAnna: Új meló, bár még vagyok Ferencnél is kedden és csütörtökön. Majd személyesen mesélek erről bővebbe... (2014.09.01. 12:29) Bámulatos...
  • holdkoros: Hát mondjuk én éltem itt is, ott is, de még egy ilyen búvalbaszott népet nem sűrűn találni. ez pl ... (2013.11.06. 05:00) Határátkelő
  • Elanor_: gluten- es laktozmentes dieta Mannus. :) teged is megteritunk es teljesen rendbejossz, mar latom m... (2013.04.04. 18:27) Nem kéne!
  • Mókusélet: WTF? (2012.09.20. 00:02) Frusztráció
  • Rebelde: @kerikak: hopi?:) (2012.08.14. 16:57) Mondtam már...

Három nap a Balatonnál

2012.06.20. 10:48 | MajorAnna | 3 komment

Ingi múlt héten közölte velem, hogy ő bizony ebben a rohadt melegben nem fog dolgozni, az hétszentség. Irigykedtem is, de veszettül, mire megkérdezte, hogy Te meg aztán minek mennél dolgozni, menjünk inkább le Balatonra Anyuhoz három napra. A kérdés abszolút jogos volt, az ötlet pedig kitűnő, így közöltem Főnivel, hogy hétfőn-kedden nem jövök dolgozni. Főni szeretett volna még erről beszélni egy kicsit, valahogy úgy átdumálni, hogy de minek és hogyan, de érezte, hogy jobban jár, ha rábólint.

Így történt, hogy vasárnap elindultunk Balatonakarattyára Ingi Mamájához. Én nem kérdeztem semmit, az sem érdekelt, hogy hol, hogyan és miként fogunk aludni, egy volt a lényeg, hogy víz mellett legyünk. Annyit tudtam csak, hogy Katáéknak Balatonakarattyán van valahol egy lakókocsijuk. De semmi többet. Kiderült, hogy egy icipici kempingben van a lakókocsi, mindösszesen 15 méterre a Balatontól. Körben gyönyörű fák, mindenhol ápolt-locsolt-vágott fű, szóval idilli a hely. A lakókocsi kb. 20 éves, de mindennel felszerelt. Nem hittem a szememnek, mikor megláttam, hogy az elősátorban LCD tévé, mikró, két indukciós főzőlap, vagyis kompletten felszerelt konyha is van. Nem gondoltam volna, hogy ilyen kényelmes tud lenni a kempingezés. Lehet, hogyha Ingi előbb mondja, hogy kempingben leszünk és lakókocsiban fogunk aludni, akkor húzom a számat, talán még le is mondom ezt a három napot, miközben lemaradok az idei év legklasszabb három napjáról. Nem tudtam betelni a levegővel, a Balatonnal – majdnem, mintha a tengernél lettünk volna, még a színei is olyanok voltak – a nyugalommal és az igazán szórakoztató társasággal. Pont leszartam, hogy a zuhanyzó, a wc százkét éve épült és azóta is ugyanúgy áll, mert tiszta volt. Minden reggel és este jöttek takarítani és mivel ez egy pici kemping és visszajáró vendégekkel van tele, ráadásul mindenki lehozza a lakókocsiját már májusban és csak októberben viszi haza, vagyis itt töltik az egész nyarat, hát persze, hogy vigyáznak a tisztaságra, nem szarnak a küszöbre. Engem nemhogy zavart volna, hogy közös a zuhanyzó és a kis neszesszereddel, törölköződdel, hálóingeddel mész zuhanyozni, hanem kifejezetten élveztem. Jó móka volt na.

Egyetlen negatívum. A testem 70%-át borítják különböző méretű, alakú, típusú csípések. Szeretnek a bogarak, rovarok. Sajnos. Úgyhogy most kálciummal tömöm magam és már elhasználtam egy fél tubus Fenistil gélt. Alig bírok a seggemen ülni, ne kérdezzétek, hogy történt, de oda koncentrálódik a csípések fele.

Ja, és a színem drapp, némi rőt beütéssel.

A bejegyzés trackback címe:

https://manna.blog.hu/api/trackback/id/tr804600035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2012.06.20. 15:40:01

ez nagyon jól hangzik :)
engem a muslincák szeretnek sajnos, folyton tele vagyok velük, a blúzom, a bőröm, tegnap egyet a bal szememből szedtem ki, elfogyhatnának már

hajdú 2012.06.21. 11:17:31

Ááááh, dekirály! :)

Mókusélet 2012.06.25. 17:48:11

Jó volt, szép volt....és jövő héten leriplézzük! :-)
süti beállítások módosítása