MAnna

Mindenről és semmiről.

Friss topikok

  • MajorAnna: Új meló, bár még vagyok Ferencnél is kedden és csütörtökön. Majd személyesen mesélek erről bővebbe... (2014.09.01. 12:29) Bámulatos...
  • holdkoros: Hát mondjuk én éltem itt is, ott is, de még egy ilyen búvalbaszott népet nem sűrűn találni. ez pl ... (2013.11.06. 05:00) Határátkelő
  • Elanor_: gluten- es laktozmentes dieta Mannus. :) teged is megteritunk es teljesen rendbejossz, mar latom m... (2013.04.04. 18:27) Nem kéne!
  • Mókusélet: WTF? (2012.09.20. 00:02) Frusztráció
  • Rebelde: @kerikak: hopi?:) (2012.08.14. 16:57) Mondtam már...

Bámulatos...

2014.08.11. 15:17 | MajorAnna | 2 komment

...ahogy egy ember a zseniálisabbnál zseniálisabb ötleteit saját maga képes elgáncsolni. Ilyet még sosem láttam közelről. Ahogy ilyen türelmetlen emberrel sem találkoztam. Mindent akar, lehetőleg azonnal. Se időt, se lehetőséget nem ad, hogy az ötlet kiforrjon, megvalósuljon. Minden sufni-tuninggal működik, abszolút amatőr módon. Pedig a legtöbb ötlethez még csak nem is a pénz hiányzik, hanem leginkább az idő, az átgondoltság.

Isten látja lelkemet, lelkes voltam, tán még most is az vagyok, de fáj látni és részese lenni annak, ahogy kútba vesznek ezek a zseniális ötletek, de legalábbis nem úgy valósulnak meg, ahogy megvalósulhatnának. Jól, profi módon, átgondoltan, hogy aztán mindenki erről beszélhessen, minket éljenezhessen. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://manna.blog.hu/api/trackback/id/tr606594495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2014.08.25. 16:35:22

hmm, ez a poszt a termeloi.hu-ról szól? már akartam is kérdezni, hogy új munkád van vagy a főnököd csinálja ezt?

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2014.09.01. 12:29:56

Új meló, bár még vagyok Ferencnél is kedden és csütörtökön. Majd személyesen mesélek erről bővebben is, mert érdekes munki.
süti beállítások módosítása