MAnna

Mindenről és semmiről.

Friss topikok

  • MajorAnna: Új meló, bár még vagyok Ferencnél is kedden és csütörtökön. Majd személyesen mesélek erről bővebbe... (2014.09.01. 12:29) Bámulatos...
  • holdkoros: Hát mondjuk én éltem itt is, ott is, de még egy ilyen búvalbaszott népet nem sűrűn találni. ez pl ... (2013.11.06. 05:00) Határátkelő
  • Elanor_: gluten- es laktozmentes dieta Mannus. :) teged is megteritunk es teljesen rendbejossz, mar latom m... (2013.04.04. 18:27) Nem kéne!
  • Mókusélet: WTF? (2012.09.20. 00:02) Frusztráció
  • Rebelde: @kerikak: hopi?:) (2012.08.14. 16:57) Mondtam már...

Idegesítő és pofátlan

2008.07.16. 17:41 | MajorAnna | 6 komment

Nem gondoltam volna, hogy valaha arról fogok posztot írni, hogy mennyire idegesít, hogy a szakítós blog napozójában percenként változtatnak az ember nick nevet.

Viszont ha most azonnal nem írom ki magamból, biztos, hogy felrobbanok. Végülis jó terápia az írás.

Annyira feldűhít, hogy emberek abban lelik örömüket, hogy nem csak naponta vagy óránként, hanem percenként változtatják a nevüket. Nyílván van egy-két új ember, nem is nekik szól a dühöm, a mérgem. Nem újkeletű a dolog, hetek óta zajlik ez, csak ma tetőfokára hágott. Persze ráfoghatjuk arra az elmeháborodott szerencsétlenre, aki, ahogy kimoderálják visszasurran másik néven, de kár lenne, mert nem miatta van.

Biztos bizonyos poénokhoz kapcsolódnak a névváltások, amiknél épp nem vagyok ott, így nem is érthetem. Ebben az egyben még a végén igazat kell adjak puffancsnak, hogy ezeknek tényleg nincs jobb dolguk, mint egész nap a blogon lógni? Nekem nem megy. Néha dolgozni is kell. Ilyenkor van, hogy akár egy-két napig sem sikerül fellesnem a blogra. Aztán, ha időm engedni benézek, de minden mátrixos, alig egy-két embert ismerek fel. Ha kommentelek, akkor úgy köszönnek az "ismeretlenek", mintha ismernem kéne őket. Szívem szerint nem finomkodnék, hanem megkérdezném, hogy: Te ki a jó büdös fasz vagy édes egy aranyom???

Komolyan mondom a guta üt meg. Vajon miért? Miért dühít ez ennyire? Nem tudom. Megyek és mélyen magamba szállok.

A bejegyzés trackback címe:

https://manna.blog.hu/api/trackback/id/tr17571290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zzombiee 2008.07.16. 17:57:13

engem pl azért dühít, mert semmi vicceset nem látok a dologban. olyan, mintha egyesek szenvednének unalmukban.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.07.17. 09:31:00

szerintem se vicces. és engem is zavar, hogy lövésem sincs, hogy ismerem-e az illetőt vagy új ember. nem mindegy. és én sem értem, hogy engem miért zavar, végülis ez egy nyilvános blog, mindenki azt csinál a nevével, amit akar. csak így már nem olyan az egész, mint régen.

ja a kedvencem, amikor benyögik, hogy találjuk ki, hogy ki az. találgasson a halál, nem azért megyek oda.

az persze más, ha valaki valahogy jelzi, hogy ki is ő. de a legtöbben nem.

na most én is jól megmondtam!!! :)

DjZoNe · http://blog.djz.hu 2008.07.21. 16:19:26

A beteges ezzel kapcsolatban szerintem az, amikor Pénteken parázsban nincs jobb téma, mint hogy "áh lefoglaltam ezt és ezt a nevet, erre ilyen hülye poénra elhasználtam...".

Dejó. Kár, hogy nekik lövésük nincs milyen volt az elején.
Mindegy is talán.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.07.22. 12:26:10

azt hiszem elég SOK minden megváltozott már a blog (vagy a kommentek be)indulása óta... csak bizonyos változások szükségszerűek voltak, bizonyosak viszont nem voltak azok...

Lui_78 2008.08.26. 15:01:46

"Megmentem a bulit"
:D

Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.08.26. 18:26:30

Na helló!
Lassan térj vissza közénk a görög félistenek közül (na jó, horvát félistenek) és írj meg jól mindent. :)
süti beállítások módosítása