MAnna

Mindenről és semmiről.

Friss topikok

  • MajorAnna: Új meló, bár még vagyok Ferencnél is kedden és csütörtökön. Majd személyesen mesélek erről bővebbe... (2014.09.01. 12:29) Bámulatos...
  • holdkoros: Hát mondjuk én éltem itt is, ott is, de még egy ilyen búvalbaszott népet nem sűrűn találni. ez pl ... (2013.11.06. 05:00) Határátkelő
  • Elanor_: gluten- es laktozmentes dieta Mannus. :) teged is megteritunk es teljesen rendbejossz, mar latom m... (2013.04.04. 18:27) Nem kéne!
  • Mókusélet: WTF? (2012.09.20. 00:02) Frusztráció
  • Rebelde: @kerikak: hopi?:) (2012.08.14. 16:57) Mondtam már...

Szabadság

2008.09.04. 11:55 | MajorAnna | 4 komment

A szabadság jó dolog. Nagyon jó dolog. De visszaüt. Csúnyán.

Hétfő óta dolgozom újra - egy hónap után - és nem tudok visszarázódni. Nem megy. Valószínűleg azért, mert nem is akarok. Egy hónapig azon morfondíroztam, hogy hogyan is lehetne megoldani, hogy én ezentúl mindig szabadságon legyek. Jobbnál jobb ötletekkel láttak el ismerősök. Fogjak gazdag férjet. Remek ötlet. A Tescoban vagy az Auchanban lehet ilyet kapni? Volt aki azt javasolta, hogy szüljek gyorsan gyereket. Hogy lehet gyorsan szülni gyereket??? Egyáltalán, gyereket szülni??? Az nem napi 8 óra munka. Az 24 órás szolgálat.

Novák Péter azt mondta, hogy naplopónak is csak úgy jó lenni, ha első osztályú vagy. Mérlegeltem, gondolkodtam. Én az lennék. Isten bizony.

Szívesen csinálnék valami mást. Csak arra nem jöttem még rá, hogy mi lenne az a más. Ill. akár még tudom is, hogy mit csinálnék, de az nem olyan könnyen megvalósítható. Mert ahhoz komoly elhatározás és iszonyú bátorság kellene. Leginkább a bátorság hiányzik. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://manna.blog.hu/api/trackback/id/tr65647970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zzombiee 2008.09.04. 14:24:07

kiváncsivá tettél :) Mi az, amivel szivesen foglalkoznál? :)

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.09.04. 15:53:03

mannusom
öreg legyen, sok penzzel es keves egeszseggel.

dehat mit er, ha olyan embertol kapsz szep gyurut akit nem szeretsz...

Elanor 2008.09.05. 14:09:14

...vagy rabolj bankot.

ez a fajta félelem/bátorság hiánya mindenkiben megvan. a változástól, bizonytalanságtól való félelem nem más, mint az őseredeti halálfélelem. durva, de így van.

megtalálod majd azt, amivel foglalkozni szeretnél, vagy az talál meg téged :)
tegnap mondtad, hogy adtál magadnak még 4 évet, amikor még biztosan nem akarsz váltani.
szerintem jó terv :)
te most biztonságban vagy, és az jó :)

Rebeka1125 2008.09.07. 18:20:49

Bernuska! Kivele mi az amihez neked nincs bátorságod?
süti beállítások módosítása