MAnna

Mindenről és semmiről.

Friss topikok

  • MajorAnna: Új meló, bár még vagyok Ferencnél is kedden és csütörtökön. Majd személyesen mesélek erről bővebbe... (2014.09.01. 12:29) Bámulatos...
  • holdkoros: Hát mondjuk én éltem itt is, ott is, de még egy ilyen búvalbaszott népet nem sűrűn találni. ez pl ... (2013.11.06. 05:00) Határátkelő
  • Elanor_: gluten- es laktozmentes dieta Mannus. :) teged is megteritunk es teljesen rendbejossz, mar latom m... (2013.04.04. 18:27) Nem kéne!
  • Mókusélet: WTF? (2012.09.20. 00:02) Frusztráció
  • Rebelde: @kerikak: hopi?:) (2012.08.14. 16:57) Mondtam már...

Kihasználtság

2009.10.26. 17:32 | MajorAnna | 12 komment

A kihasználtság felismerése és egyben beismerése, szörnyű érzés. Nem vagyok nagy vagy befolyásos ember, mégis olykor azt érzem, hogy emberek azért vannak velem jóban és keresik a társaságom, mert "nagy és befolyásos" ember vagyok. Vagyis nem tudom eldönteni sokszor, hogy ki miért barátkozik velem.  Pocsék érzés. 

A bejegyzés trackback címe:

https://manna.blog.hu/api/trackback/id/tr511476771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisvi 2009.10.26. 20:57:03

Én naív vagyok emberi kapcsolatok terén. Én inkább hagynám, hogy kihasználjon pár ember egy ideig (mert egy idő után úgyi skiderül), azt gondolva róluk, hogy a barátaim, mint hogy elveszítsek egy valódi barátot a távolságtartásommal.

kerikak 2009.10.26. 22:20:36

most magad alatt vagy nagyon, azért a negatív gondolatok, de ne keseredj el, nem mindenki ilyen :) aki meg mégis azzal nem kell foglalkozni, úgyis kiderül előbb-utóbb, nem tudják leplezni magukat
fel a fejjel, lesz ez még jobb is! :)

milena 2009.10.27. 01:18:10

Mi azért, mert szeretünk :)

Rebelde 2009.10.27. 10:21:23

tényleg nem jó érzés, de mindenből tanul az ember és aztán már el tudja dönteni, hogy ki miért barátkozik vele

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2009.10.27. 10:53:45

@milena: ebben bíztam, drágák vagytok :)

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2009.10.27. 10:54:37

@Rebelde: az igazság az, hogy néha már ott is rémeket látok, ahol talán nincs is. Kicsit paranoiás lettem. De idővel valóban kiderül minden.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2009.10.27. 11:05:51

@kisvi: én is inkább azt választom, hogy segítek, aztán majd meglátjuk, de amikor többször nem tudsz szabadulni attól az érzéstől, hogy valójában kihasználnak, akkor azért egy idő után már óvatosabb vagy, nem?

Elanor_ 2009.10.27. 18:48:31

ha ez megnyugtat valamelyest, én először azért az végtelenül egyszerű oknál fogva kerestem a társaságod, mert olyan jóízűen, nagy hanggal-kedvvel tudsz még a legrosszabb emlékekről is adomázni. :)
úgy érzem, h mikor ezeket a sztorikat hallgattam, könnyedséget, felszabadultságot, életigenlést tanultam tőled. bárcsak visszaadhatnám, mert most nagy szükséged van rá. :)

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2009.10.28. 08:00:50

Mannusom,

Tudod, hogy mit mondott az ilyen helyzetekre az én bölcs nagymamám?
Kisanyalom, soha nem tudhatod, hogy mi mire jó!

Én hiszek abban, hogy vannak dolgok, amik okkal történnek velünk. És néha a rossz dolgok sokkal jobb dolgokhoz vezetnek.... lehet hogy most elveszettel egy 10 éves barátot, de nyertél 25 igazit és újat, akinek tényleg te vagy a fontos. Aki nem azért keres ami vagy, hanem aki vagy. Disztingválós, nutellás gumicukros, kedvesen sznob, nyitott és kicsit sem ilyen depresszios Mannuskent.
Mert te nem ilyen vagy. És ha valamivel elégtételt tudsz tenni ezért a mondatért, akkor az az, hogy megrázod magad, felállsz, mosolyogsz és továbblépsz. Mert az ilyen ember nem érdemel könnyet. Nem érdemel szomorúságot. Kár egy évet elveszetegni az életedből egy ilyen emberre, mikor annyinan szeretünk rajta kívül.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2009.10.28. 10:21:39

@Elanor_: már azzal visszadsz - bár sosem gondoltam, hogy bármit is tanulhattatok tőlem -, hogy ilyeneket írsz, köszönöm :)

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2009.10.28. 10:22:46

@szaffy, a boldog nyúl :): ezek a nagymamák mind egyformák :)) az enyém is ezt mondja. Imádlak. Igazad van, nincs itt kérem semmi látnivaló, haladjunk csak tovább :)))

hajdú 2009.11.10. 19:42:52

@kisvi:
Ezzel nagyon egyetértek :)

Mannus, szerintem azért éreznek téged befolyásos embernek, mert kedves vagy és a legtöbb emberrel meg tudod találni a hangot :)
süti beállítások módosítása